Zarejestruj swój Else w Else Space

To jeszcze prostsze niż myślisz! Wysuń tackę ociekową, a za szklaną obudową zobaczysz indywidualny dla Twojego ekspresu kod QR.

Zeskanuj kod QR – Twój telefon zaprowadzi Cię na prywatną stronę Twojego ekspresu. Tu możesz się zarejestrować i załatwić wszystkie sprawy związane z Twoim ekspresem.

Wysuń tackę i znajdź kod QR

Co zyskujesz dzięki rejestracji w Else Space?

Po rejestracji na naszej platformie Else Space możesz w wygodny sposób zamówić

Pamiętaj, że jeśli coś w Twoim ekspresie nie działa tak, jakbyś tego oczekiwał, zawsze możesz skorzystać z naszej Infolinii. Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 i chętnie udzielą Ci wszelkich potrzebnych informacji.

Z naszego doświadczenia wynika, że większość napraw możemy wykonać zdalnie. Wystarczy, że do nas zadzwonisz (+48 226 887 003), a my pomożemy Ci w dalszych krokach.

Dostarczenie ekspresu do serwisu wymaga szczególnej ostrożności, a przede wszystkim zapakowania ekspresu w oryginalny karton, który zabezpieczy sprzęt na czas podróży. Nie martw się – jeśli wyrzuciłeś opakowanie, skontaktuj się z nami, a my wyślemy Ci nowe w cenie 50 zł (w tym opłata za wysyłkę).

Ekspres Else jest tylko Twój, dlatego nikt nie zadba o niego tak dobrze jak Ty… i my! Zapakuj go starannie w oryginalne opakowanie, włóż kartkę ze swoim adresem i opisem awarii, zamów kuriera (we własnym zakresie, pamiętaj o ubezpieczeniu na czas podróży!) i daj nam znać w panelu rejestracji o numerze zlecenia – wtedy będziemy oczekiwać na niego w serwisie. Pozostaniemy z Tobą w kontakcie!

Dziękujemy za Twoje zaufanie!

Zarejestrowani w Else Space Klienci w podziękowaniu za zamówienie kuriera otrzymują w prezencie kilogram naszej świeżo palonej kawy Else Coffee wraz
z przesyłką zwrotną z serwisu!

Obsługa programu Else Space jest realizowana wyłącznie przez partnera programu, ogólnopolską sieć serwisową ARCONET Sp. z o.o.

Centralny Serwis Arconet
Grobelnego 4, 05-300, Mińsk Mazowiecki
52,18730° N, 21,58730° E

Szczegółowy cennik

Skorzystaj z usług Else Space i pozwól nam o siebie zadbać

Posiadacze ekspresu Else zasługują na więcej! Dlatego przygotowaliśmy pakiet dodatkowych usług, które sprawią, że użytkowanie ekspresu będzie dla Ciebie jeszcze większą przyjemnością. Wystarczy zarejestrować swój produkt, aby móc cieszyć się pakietem dodatkowych usług!

zdjęcie tabliczki znamionowej oraz faktury

Zarejestruj produkt telefonicznie +48 226 887 003

Dlaczego warto zarejestrować produkt?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Dodatkowe usługi bezpłatne w Else Space

Bezpłatne wsparcie techniczne oraz możliwość zamawiania dodatkowych usług Else Space. Infolinia otwarta jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Bezpłatny serwis po zrobieniu pierwszego 1000 napojów. Serwis obejmuje również pełną konserwację ekspresu z wykorzystaniem profesjonalnych środków czyszczących.

Na życzenie klienta możliwe jest wgranie zdjęć do interfejsu ekspresu. Zdjęcia wyświetlają się w czasie pracy ekspresu, a także jako wygaszacze ekranu.

Wskazówki użytkowania

Zbyt drobno zmielone ziarna przyczynią się do pogorszenia smaku kawy, która stanie się gorzka, cierpka i mocna. Z kolei ziarna zmielone za grubo przepuszczą przez siebie dużą ilość wody, w efekcie czego kawa będzie słaba, wodnista i pozbawiona charakterystycznej pianki. W ekspresie Else możesz dostosować grubość ziaren do swoich preferencji, korzystając z 7-stopniowej skali mielenia.

Ekstrakcja to proces, podczas którego ze zmielonych ziaren wyodrębniają się substancje wpływające na ostateczny smak i aromat. Są to przede wszystkim tłuszcze, olejki, cukry oraz kofeina. Mówiąc najprościej, ekstrakcją kawy nazywamy zjawisko wypłukiwania z ziaren wszystkich aromatów i smaków, w których następnie możemy rozsmakowywać się, podczas spożywania gotowego napoju.

 

Ogromne znaczenie ma czas ekstrakcji kawy. To on decyduje o tym, jaka ilość kofeiny wydobędzie się ze zmielonych ziaren i przedostanie do zaparzonej małej czarnej. W tym wypadku sprawdza się reguła, że im dłuższy czas ekstrakcji, tym więcej kofeiny w napoju. Ekspres Else pozwala na dostosowanie parametru ekstrakcji do własnych preferencji.

Kwaśna, gorzka czy niesmaczna kawa bardzo często wiąże się z brakiem regularnego odkamieniania ekspresu. Co prawda woda filtrowana przed wlaniem do zbiornika zostaje w części pozbawiona zanieczyszczeń, jednak niektóre zabrudzenia wciąż w niej zalegają. Ponadto sama kawa – przez wzgląd na swoją strukturę – również pozostawia po sobie brud. Oleiste resztki i fusy lubią gnić, a kiedy nawarstwiają się w nieczyszczonym urządzeniu, woda siłą rzeczy ma z nimi styczność.

 

Najlepszym sposobem na poprawę smaku kawy z ekspresu jest jego porządne wyczyszczenie. Proces odkamieniania ma za zadanie usunąć z obiegu wody nie tylko wapienne osady, ale również inne zanieczyszczenia.

Obsługa programu Else Space jest realizowane wyłącznie przez partnera programu, czyli ogólnopolską sieć serwisową ARCONET sp. z o.o. W związku z powyższym, ekspres na czas przeglądu lub naprawy będzie odebrany i dostarczony na nasz koszt za pośrednictwem kuriera w modelu door2door do Centralnego Serwisu Arconet w Mińsku Mazowieckim (05-300), przy ulicy Grobelnego 4.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Dowiedz się więcej