To jeszcze prostsze niż myślisz! Wysuń tackę ociekową, a za szklaną obudową zobaczysz indywidualny dla Twojego ekspresu kod QR.
Zeskanuj kod QR – Twój telefon zaprowadzi Cię na prywatną stronę Twojego ekspresu. Tu możesz się zarejestrować i załatwić wszystkie sprawy związane z Twoim ekspresem.
Wysuń tackę i znajdź kod QR
Pamiętaj, że jeśli coś w Twoim ekspresie nie działa tak, jakbyś tego oczekiwał, zawsze możesz skorzystać z naszej Infolinii. Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 i chętnie udzielą Ci wszelkich potrzebnych informacji.
Z naszego doświadczenia wynika, że większość napraw możemy wykonać zdalnie. Wystarczy, że do nas zadzwonisz (+48 226 887 003), a my pomożemy Ci w dalszych krokach.
Dostarczenie ekspresu do serwisu wymaga szczególnej ostrożności, a przede wszystkim zapakowania ekspresu w oryginalny karton, który zabezpieczy sprzęt na czas podróży. Nie martw się – jeśli wyrzuciłeś opakowanie, skontaktuj się z nami, a my wyślemy Ci nowe w cenie 50 zł (w tym opłata za wysyłkę).
Ekspres Else jest tylko Twój, dlatego nikt nie zadba o niego tak dobrze jak Ty… i my! Zapakuj go starannie w oryginalne opakowanie, włóż kartkę ze swoim adresem i opisem awarii, zamów kuriera (we własnym zakresie, pamiętaj o ubezpieczeniu na czas podróży!) i daj nam znać w panelu rejestracji o numerze zlecenia – wtedy będziemy oczekiwać na niego w serwisie. Pozostaniemy z Tobą w kontakcie!
Dziękujemy za Twoje zaufanie!
Zarejestrowani w Else Space Klienci w podziękowaniu za zamówienie kuriera otrzymują w prezencie kilogram naszej świeżo palonej kawy Else Coffee wraz
z przesyłką zwrotną z serwisu!
Obsługa programu Else Space jest realizowana wyłącznie przez partnera programu, ogólnopolską sieć serwisową ARCONET Sp. z o.o.
Bezpłatne wsparcie techniczne oraz możliwość zamawiania dodatkowych usług Else Space. Infolinia otwarta jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Bezpłatny serwis po zrobieniu pierwszego 1000 napojów. Serwis obejmuje również pełną konserwację ekspresu z wykorzystaniem profesjonalnych środków czyszczących.
Na życzenie klienta możliwe jest wgranie zdjęć do interfejsu ekspresu. Zdjęcia wyświetlają się w czasie pracy ekspresu, a także jako wygaszacze ekranu.
Zbyt drobno zmielone ziarna przyczynią się do pogorszenia smaku kawy, która stanie się gorzka, cierpka i mocna. Z kolei ziarna zmielone za grubo przepuszczą przez siebie dużą ilość wody, w efekcie czego kawa będzie słaba, wodnista i pozbawiona charakterystycznej pianki. W ekspresie Else możesz dostosować grubość ziaren do swoich preferencji, korzystając z 7-stopniowej skali mielenia.
Ekstrakcja to proces, podczas którego ze zmielonych ziaren wyodrębniają się substancje wpływające na ostateczny smak i aromat. Są to przede wszystkim tłuszcze, olejki, cukry oraz kofeina. Mówiąc najprościej, ekstrakcją kawy nazywamy zjawisko wypłukiwania z ziaren wszystkich aromatów i smaków, w których następnie możemy rozsmakowywać się, podczas spożywania gotowego napoju.
Ogromne znaczenie ma czas ekstrakcji kawy. To on decyduje o tym, jaka ilość kofeiny wydobędzie się ze zmielonych ziaren i przedostanie do zaparzonej małej czarnej. W tym wypadku sprawdza się reguła, że im dłuższy czas ekstrakcji, tym więcej kofeiny w napoju. Ekspres Else pozwala na dostosowanie parametru ekstrakcji do własnych preferencji.
Kwaśna, gorzka czy niesmaczna kawa bardzo często wiąże się z brakiem regularnego odkamieniania ekspresu. Co prawda woda filtrowana przed wlaniem do zbiornika zostaje w części pozbawiona zanieczyszczeń, jednak niektóre zabrudzenia wciąż w niej zalegają. Ponadto sama kawa – przez wzgląd na swoją strukturę – również pozostawia po sobie brud. Oleiste resztki i fusy lubią gnić, a kiedy nawarstwiają się w nieczyszczonym urządzeniu, woda siłą rzeczy ma z nimi styczność.
Najlepszym sposobem na poprawę smaku kawy z ekspresu jest jego porządne wyczyszczenie. Proces odkamieniania ma za zadanie usunąć z obiegu wody nie tylko wapienne osady, ale również inne zanieczyszczenia.
Obsługa programu Else Space jest realizowane wyłącznie przez partnera programu, czyli ogólnopolską sieć serwisową ARCONET sp. z o.o. W związku z powyższym, ekspres na czas przeglądu lub naprawy będzie odebrany i dostarczony na nasz koszt za pośrednictwem kuriera w modelu door2door do Centralnego Serwisu Arconet w Mińsku Mazowieckim (05-300), przy ulicy Grobelnego 4.